niedziela, 19 maja 2013

Wakacje czas zacząć :)


Jej, strasznie mi się ta piosenka ostatnio spodobała :) Oglądałam "Nędzników" po angielsku przed ustną maturą z angielskiego. Bardzo, bardzo wiele razy przydawały mi się chusteczki. Jak zwykle za często się wzruszam (i jeszcze ta historia Eponine!). Piosenki - coś pięknego. Część znam na pamięć i śpiewam w czasie oglądania (znowu i znowu poszczególnych fragmentów), bo ćwiczyliśmy je z chórem szkolnym :)
Siedemnastego zaczęłam wakacje - teraz trochę przerwy, potem praca. Może uda się coś napisać, na ale przede wszystkim zamierzam czytać (obecnie jestem w trakcie "Wstępu do psychoanalizy" Freuda <strasznie mi się podoba jego sposób prowadzenia narracji - zabawny i taki trochę przewrotny ;P> i tomiku Lechonia), żebym miała "z czego" pisać no i spotykać się ze znajomymi (no w końcu trzeba nauczyć się wychodzić z domu zamiast "snuć się" i grać na pianinie)
Pozdrowionka, trzymajcie się ciepło i dawajcie czasem znać w komentarzach, że żyjecie ;) bo jak na razie są tutaj "empty chairs and empty tables", jeśli już jesteśmy w temacie Les Miserables :P

3 komentarze:

  1. może się będziemy wymieniać książkami, bo wiesz mam dużo ciekawych pozycji :P polecanych między innymi przez GMO i może zaczniemy oglądać jakieś musicale i pobijemy Alicję w songpopie? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, jestem bardzo za i oczywiście nie tylko GMO'we książki,bo wygrałaś zakład :P
    musicale też super :) <3 i jakieś fajne dyskusje o książkach później nam powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super, już się nie mogę doczekać, możemy czytać dużo psychologicznych książek, mam jedną taką co ma ponad 100 lat to nawet ON nie ma tego wydania :P

      Usuń