poniedziałek, 28 maja 2012

***

Siedzieć mi kazali
(Widzę go codziennie)
Gwiazdy mam policzyć
(Codziennie go widzę)
Ja?!
(Widzę go codziennie)

Gwiazd nikt nie policzy


http://www.youtube.com/watch?v=Y4cmPh2peBY
Czasami  tak trudno zdobyć się na cokolwiek, żeby zawalczyć o swoje uczucia. Często pod ich wpływem zaczynamy zachowywać się zupełnie inaczej niż chcemy. Wszystko wydaje się trudne jak liczenie gwiazd. Dopada nas rozgoryczenie. Mamy ochotę się poddać.Niektórzy zaczynają się porównywać do innych.."Przecież ona/on są ode mnie lepsi, piękniejsi, mądrzejsi itd".
Może właśnie ukrywając się sprawiamy komuś przykrość. Odważmy się ruszyć z miejsca, jeśli zadecydujemy -  "naprawdę mi na tym zależy"!
Uśmiechnijmy się jutro do problemów. Wtedy staną się bardziej znośne. Może własnie jutro jakaś sprawa ruszy w tę stronę, o której zawsze marzyliśmy. Zawsze pamiętamy, ze porażka jest możliwa i to nas zniechęca. Nie zapominajmy jednak o zwycięstwie.Bądźmy sobą, dokładnie takim jak chcemy. Do dzieła :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz