sobota, 19 stycznia 2013

Figuracja


Dziewczyno, szminką tutejszą...
W ruch rozetrzesz awangardowe usta
Gdy zamienisz się w słuch
Włożę zieloną sukienkę

Gdy zamienisz się w słuch
Włożę zieloną sukienkę
Nocą zimną odprawimy gusła
Dziewczyno, szminką tutejszą...


I znów pisanie ciemną nocą :P Niby ferie, a nauki naprawdę dużo. Dzięki "szczęśliwej przyczynie" cały czas uczę się j. polskiego. Czytanie, czytanie, czytanie,notowanie, notowanie, notowanie, uczenie się, uczenie się, uczenie się, interpretowanie, gramatyka,  powtarzanie - plan na najbliższe wolne dni, a czasu coraz mniej ;)) Mam ogromną nadzieję, że ta praca nie pójdzie na marne i że do końca będzie mi się chciało ;)
a jeśli chodzi o dzisiejszy wiersz - po prostu próbuję nie przestać pisać, mimo tego, ze w zasadzie, cały dostępny czas mam już zaplanowany i zostaje mi, w tym momencie "jeszcze <w miarę> młoda", noc :)) nazwa "figuracja", to element pozostały w mojej głowie po 9 latach szkoły muzycznej, akurat pasował do tematu wiersza :))
Pozdrowionka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz